Follow Me

Just One Click

Monday 10 December 2012

Semoga berjaya Harimau Malaya

Assalammualaikum ..

 hai korang .. hmmmmm .. tengok tajuk pon korang mesti taw kan .. kat sini sape yang suke tengok bola ?? angkat tangan .. hihihih .. aku ni dulu xadew la layan sangat bola ni .. but semenjak mesia menang last 2 years teros jew semangat aku berkobar2 nak sokong mesia .. 

ni mase last 2 years .. dorg julang piala Suzuki AFF

 mase final mesia vs indon dlu .. aku g stadium .. best giler .. semangat patriotik ( betul kew aku eja ?? bantai jew la .. jnji korang paham ) tuh adew kt sume penonton mesia yang adew kat stadium .. lg2 nk bagi semangat kat pasukan bola kita .. bukan men bersorak lagi .. ishhhhhh .. xdpt aku nak cerita mcm mana best tengok bola kat stadium ..

aku harap tahun ni mesi dapat jadi juara Suzuki AFF 2012 lg .. semalam lawan ngan thailand seri 1-1 plak .. terjerit2 aku tengok bola smlm .. excited la kate kan .. hihihi .. hmmmm .. apew2 pon kita kene bagi semangat kat pasukan harimau malaya .. semoga dorang kuat semangat biler lawan kt tempat orang ary khamis ni ..

k la ..
Daa~~
XOXO


No comments:

Post a Comment