Follow Me

Just One Click

Wednesday 5 December 2012

Segmen tambah followers by Nurul

Assalammualikum ..


ni kali ke-2 aku join segmenn dari Nurul ni .. so semua syarat2 dia aku dah wat rase nyer .. so korang klu nak join boleh jew .. huhuhuu .. tapi korang kena la penuhi syarat22 yang Nurul dia bagi .. yang kat bawah ni aku copy n paste dari blog Nurul .. ( Sorry ehh nurul )

  • Wajib FOLLOW blog Nurul ( yang ni mmg la kena wat kan ..  kate nak tambah follower )
  • Wajib LIKE page Nurul = Fans Of Blogger 
  • Wajib buat entry  "Segmen : Tambah Follower by Nurul" dan tempekkan banner di atas tu.
  • Wajib tinggalkan link ENTRY bukan link blog dekat KOTAK KOMEN bukan di CBOX
Nurul ckp klu tinggalkan link jew kt kotak komen automatik korang akan ditendang jauh-jauh.
  • Sunat TAG seberapa rakan yang anda mahu (yg sunat ni aku pon xpasti nak tag sape )
Tujuan :
  1. Untuk mengeratkan silaturrahim
  2. Untuk mengenali ramai blogger baru ( aku bole diketegorikan blogger baru .. huhuhuhu )

 

No comments:

Post a Comment