Follow Me

Just One Click

Tuesday 18 December 2012

Beauty review ..




hai korang .. entry kali ni aku nk kongsi ngan korang produk yg aku pakai .. so .. jom kita layan gambar ..


 
 untuk mandian aku guna MAY .. yg kt atas ni .. aku suka bau dia .. bau rose .. bestttt ..
harga dia RM 10++

shampoo plak aku slalu tukar2 .. skrg aku pakai yg ni .. sbb kulit rambut aku ni sensitive .. salah pakai shampoo memang kelemumur la .. RM15++
 ni dia nyer conditioner .. wangiiiiiiii .. ni aku xpasti harga dia .. sbb mak aku yg beli kan ..

 ni plak pencuci muka yang aku pakai .. aku dh pakai lebih setahun .. alhamdulillah .. sesuai ngn kulit aku .. yg ni aku beli set .. so yg aku review kt bwh ni sume 1 set ..

ni plak toner dia ..

 ni cream siang dia .. selesa jew pakai ..

ni plak krim malam .. 

hahhhh .. ni loose powder .. after dh pakai krim siang aku teros pakai ni .. tuh pon klu nk kuar mane2 la .. klu xaku memang jarang pakai .. yg ni harga dia RM150

ni eye liner dr maybelline .. aku pakai ni since aku umor 20 kot .. mase maybelline kuar kn produk ni .. aku mmg xtukar2 eyeliner lain .. pakai yg ni jew .. tahan lama .. harga dia dalam RM30++


 aku suka pakai lip ice ni dr sekolah lagi .. dia bole wat bibir nanpak natural .. xdew la pucat sangat .. harga dia dlm RM10++ kot .. 

ni plak mcm lip balm .. aku pakai untuk g keje or kuar jew .. harga dia $ bekas mcm kt atas tuh RM68

n ofcoz la aku kene pakai losyen kan .. sbb dok dlm aircon .. kulit jadi kering .. bau dia sedap .. bau vanila .. harga dia xmahal RM30

 minyak wangi CanCan Paris Hilton ni memang wangi .. sweet jew bau dia .. yg ni aku beli kt bdk office .. RM20

 minyak wangi ni aku slalu letak dlm beg .. kecik n senang nk bwk g mane2 .. hihihihi .. harga RM 50

ni time xpakai apew2 .. jz krim siang jew ..

ni plak baru balik keje .. hihihihihi

hokey la .. tuh jew produk yg wajib aku pakai ary2 untuk kuar date or jenjalan + g kerja .. hihihi 

Da~~
XOXO



No comments:

Post a Comment