Follow Me

Just One Click

Wednesday 12 December 2012

Pengalaman kena RAGUT

Assalammualikum ..

hai korang .. dh lunch ?? mesti la dh kn .. hikhikhik .. hmmm .. entry kali ni aku nak cite pengalaman aku kene ragut .. hmmm .. aku kene ragut last 2 years .. klu xsilap la .. time tuh bulan pose .. 1st day pose kot time tuh .. n ary tuh jugak aku keje kt tempat baru ..

ary pertama aku keje kt tempat baru best sangat .. sebab aku dpt kenal ngn adew sorang akk ni .. dia macam aku gak .. suke pasal fashion n kecantikan .. hihihi ..poyos sgt aku nyer ayat annnn .. hahaha .. balik keje aku pon dengan semangat nak g bazar ramadhan .. yer la time tuh ka 1st day puasa .. mesti la semangat kan ... rumah aku ngn bazar xdew la jauh sgt .. so aku ajk adik sedara aku bazar naik moto .. time tuh aku jz bwk dompet n handfon .. nk letak dalam poket besar sgt .. so aku soh la adik sedara aku pegang ..

time aku ngah bwk moto .. (atas moto ) aku perasan adew moto sebelah aku .. but aku ignore jew .. sbb aku igt kan kwn adik sedara aku .. tiba2 dorg terpukul belakang aku .. aku pon apew lagi .. toleh la .. then aku tny la ngn adik sedara aku kenapa tuh .. then adik sedara aku bole ckp "KAK DORANG RAMPAS DOMPET AKK" .. aku pon pandang jew la moto tuh yg dh jln kt depan aku .. reaksi aku mcm xdew apew2 .. then aku tny lg .. "DORANG XAMIK NFON AKK KNNNN " .. ppssfftttttt .. nampak xbertapa BLUR nyer aku time tuh .. dh sah2 la dorang amik sume kan .. sbb adik sedara aku pegang skali .. adoiiii .. lepas adik sedara aku ckp mcm tuh aku pon apew lg .. baru la kejar blik moto peragut tuh .. tp dh terlambat .. dorang dh hilang ..

aku benti kt tepi kejap .. sebab tiba2 badan aku mengigil .. xjadi teros aku g bazar .. aku balik umh then bagi taw mak aku .. pastuh mak aku cll abg aku .. abg aku balik then tny kat aku mcm mne bole jd n cam xmuka peragut tuh ..nth aku jd BLUR yg teramat sgt .. aku xcam dorg pakai moto apew .. n no plat dorang pon aku xsempat nk tengok .. tp yg pelik nya aku xnangis .. maki2 peragut tuh .. aku jz ckp dlm aty aku xdew rezeki .. padahal dlm dompet aku tuh adew RM500 n aku baru tukar handfon bold 2 .. boleeeeee ?? baik aty kan aku derma kat org .. hahahaha .. sbb b4 ni umh aku kene pecah .. nfon aku hilang gak .. time tuh aku nyer maki hamin xhingat .. sedang kan time tuh aku pakai handfon murah jew .. hahahaha .. memang pelik la aku ni ..

then after aku cite kt abg aku .. aku cll tunang aku n ajk dia g wat report polis .. so moral of story kpd korg2 gugurl yg naik moto simpan dompet tuh leklok .. better korg letak bwh sit .. walaupon dekat tuh xmenjamin korg selamat n klu korang nak taw yg meragut aku tuh anak melayu kita taw .. hmmm .. sedey kan ..

hokey la panjang lebar plak aku ni .. nth korang baca nth x knnnn ..
Daa~~
XOXO

termenung memikir kan tuh .. hikhikhik




No comments:

Post a Comment