Follow Me

Just One Click

Tuesday 24 July 2012

Story lama tapi baru nak hapdate ..

Assalammualaikum ..

Hai korang .. macam mane pose ? okeh ? kew korang lemah jew sebab mula2 pose kan .. tak dapat biase kan lagi .. aku alhamdulillah sume berjalan dengan lancar .. nasib aku tak bendera merah mase 1st day pose .. syukur dapat wat terawih ..

Okey .. ary tuh kan aku adew hapdate cakap aku nyer usb cable rosak .. haaaaaahhhh .. ni aku dah beli yang baru so bole la aku hapdate blog aku tiap 1 jam ( bajet jew aku ni ) hihihihi ..

Aku nak cite pasal makanan .. bluurppppp .. teros jadi lapa .. hhehehehe .. akku sajew jew nak bagi korang terliur .. kikikikiki .. korang mesti penah gi sogo kan .. tapi korang penah tak masuk kedai makan CAPITAL .. kedai dia macam kedai cina yang buruk ( opppsssss jahat nyer aku cakap kedai tuh buruk .. ni pendapat aku la kan . hope tak dew yang marah ) dulu akuselalu jalan jew .. tak penah teringin nak masuk .. last 5 month dak office aku ajak gi makan kat kedai minang .. aku pon terpinga2 dok pikir .. adew kew kedai makan minang kat depan sogo tak silap aku area tuh kedai baju jew sebab aku memang betol2 tak ingat ada satu kedai makan kat situ almaklum la aku mane penah masuk kan .. aku ingat tuh kedai cina ..

So aku pon fllow la dak2 ofiice aku .. the n bile sampai aku tengok dalam kedai tuh sume kaum adew .. MELAYU, INDIA, n CINA .. wahhhhhhhh .. bagus btol .. yang melayu dia jual nasi campor .. india jual makanan rojak n makanan goreng2 .. cina plak jual air ( tapi korang jangan salah faham . yang wat air melayu tapi tauke dia cina )

hahhhhhhhh ni la dia menu aku klu akku g sane ... aku memang tiap2 kali g sana mesti makan macam ni jew .. klu korang nak taw aku ngnn member aku sanggop datang dari bangsar semata2 nak lunch kat sini .. tapi tiap ary jumaat jew la .. hehehehehe

hmmmmm .. k la .. t aku hapdate lagi story pasal makanan ehhhh .. biar korang terliur .. hihihi ..

Daaa~~~

hehehe motip sanngat .. sila abai kan ehhhh

No comments:

Post a Comment