Follow Me

Just One Click

Tuesday 10 July 2012

Esok aku kena operate !!

Assalammualikum ..

hye korang .. aku sebenar nyer ngah nervous ni .. esok aku adew operation .. sebab apew ??  ni yang aku nak cita ni .. kat dalam mulut aku ni adew ketumbuhan .. aku pon not sure apew name dia .. aku lupe nak tanya doktor .. bole ?? hehehe

Mulut aku adew ketumbuhan dah lame .. dalam 6 or 7 bulan kot .. aku pon tak berapa ingat .. mule2 aku g klinik, doktor cakap bole hilang .. so dia bagi la ubat untuk kecut n hilang .. tapi after aku dah makan ubat tuh sampai habis benda tuh still lagi adew .. aku pulak tak perasan dia makin besar kew kecik .. sebab aku rase dalam mulut macam same jew ... one day mak aku tegur .. dia tanya aku adew g check tak .. mesti aku cakap adew kan .. then mak aku soh g check lagi sekali sebab ketumbuhan dah besar ..

Then biler aku g check doc cakap aku kena buang ketumbuhan secepat mungkin takut gigi aku akan tercabut kalau biar kan lama2 .. time tuh  aku bukan men gabra lagi .. yer la seumur hidup aku, aku mana penah kena operate .. hmmm .. apew pon aku kena tempuh la kan .. dari kau kena cabut gigi yang sihat ni ..

TAKOT WEYHHHHHH !!!! k la .. choww

No comments:

Post a Comment