Follow Me

Just One Click

Wednesday 25 July 2012

Sedapppppppp

Assalammualikum ..

Klu korang adew bace blog aku yang sebelom ni aku adew cakap nak hapdate pasal makanan kan .. haahhhhhh .. ni dia .. akuk hapdate biar korang tertelan air liur .. hehehehehe ... korang layan jew la gambar..



 hehehe .. mesti korang dah tengok gambar ni kan .. ni nasi minang peberet aku ..




 hahhhhh .. ni kek burfday july ntok staff2 ofis aku .. red velvet .. sedap nyer .. nyummmmmmmmyyyyyyy
 



ni iced blanded kt ofis aku .. choc apew ntah .. aku pon tak berape ingat .. almaklum la orang blanje .. hihihihi
 
yummmmmmmyummmmmm



ni aku dapat pakej pon orang blanje .. hehehehehe



ni nasi ayam penyek .. sedap giler .. aku suke sangat .. sebab sambal dia tak pedas .. ni area ofis aku .. name restoran tuh BALI FEEL



aku suke makan coklat ni biler dah terlalu lapar .. at least bole la lapik perot kan .. tapi aku memang suke makan kacang bercoklat pon ..
 

dulu mase kecik2 aku suke makan ni .. tapi dah besar tak bole terima plak tekak ni .. 


ni kau nak ngadu ngan korang .. mak cik jual makanan kat ofis aku ni memang suke cekik darah .. yang ni jew rm1.80 .. aku amik kuey teow kosong jew kot .. 


aku selalu beli nasi ni pagi2 befare nak gi keje .. dia jual kat bawah lrt .. sedap .. dia memang siap2 bungkus .. juz cakap jew nak nasi laok apew ..


 ni makanan yang paling menarik ntok aku .. hahahahaha



No comments:

Post a Comment