Follow Me

Just One Click

Tuesday 10 July 2012

Menang contest

Assalammualikum uolls,

Hye korang, aku harap korang sihat2 selalu.. aku happy sangat sebab aku menang contest yang dianjur oleh twins Mansor's.. hehehehehehe ... sebenarnya aku bukan nyer jadi pemenang no 1 pon ... juz dapat saguhati jew.. ok la kan dari tak dew..

lagi pon ni 1st time aku masok contest dalam blog.. almaklum la aku kan orang baru nak belajar dalam dunia blogging ni.. tapi aku suka sangat ngan dorang ni, ida n iena Mansor's Twin .. dorang ni memang la humble and  tak sombong .. boleh jew balas komen2 dari orang2 macam aku ... tak macam setengah blogger yang pemes tuh .. kita komen, dia wat tak taw jew ... dalam blog bukan men lagi baik ( walau pon dorang tak balas komen aku, aku tetap bace blog dorang tiap2 ary k ).. aku tak expect la dorang balas komen aku .. aku juz nak cakap twins yang dua orang ni memamg humble and tak sombong ...

And kalau korang nak taw aku sebenar nya dah malas nk hapdet blog .. sebab aku rase macam xdew orang nak bace jew .. macam aku ni syok sendiri .. tapi disebab kan dorang ni lah semanngat aku nk menulis untuk blog ni datang balik ..eheheheh .. dah melalut dah aku ni ... ok2 ni name pemenang yang dipilih untuk jadi pemenang contest kali ni ..

nombor satu dimenangi oleh : Tiny Nea
nombor dua dimenangi oleh  : Nadia Azira
nombor ketiga dimenangi oleh  :  Hazirah Ramli

senarai kategori saguhati :

1.Eyesha
2.Aieyn Fatiha
3.Misz eye-zue
4.Super mom/twin mom
5.Cik Nadiah
6.Eja Rahim
7.Siti Rohayu
8. Sweet emotion/Radiah
9.Azatie sayang
10.Mahirah mahmood
11.Mrs/Mr Anik
12. mykansandra
13.Cik momom
14.Ummi hannaluqman
15.SHIMA
16.Adi Putra
17. Apricot Pie
18.Nur Syafiqah Azizan ( facebook fanpage )
19.Nurul Athirah  ( facebook fanpage )
20.Ieda Lulu  ( facebook fanpage )
hahhhhhhh .. jap2 .. mesti korang nak taw apew yang aku tulis kan ..





Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’ sangat menarik kerana banyak info kecantikan yang amat berguna untuk saya. Selain itu blog diorang ni banyak cerita pengalaman dorang mula-mula nak jadi model bersertakan tips-tips yang berguna kepada sesiapa yang nak jadi model macam diorang. Dorang juga banyak mencerita kan liku-liku hidup sebagai model. Dorang juga tak kedekut ilmu . Walaupun diorang ni bertudung saya amat meminati cara dan gaya dorang, bagi saya dorang ni memamg stylo habis la dengan fesyen muslimah. Suka sangat!! Insya'allah if saya dh bertudung one day nanti saya akan belajar dari dorang ni macam mane nak bergaya walau pun berhijab . Hope korang sudi nak ajar and bagi tips-tips yang best. hehehe .Tapi yang paling penting blog dorang memang cantik dan dorang ni memang sehati sejiwa. Teringin sangat nak jadi macam dorang yang ada kembar yang amat memahami. Saya teringin yang amat sangat nak jumpa dorang ni. Korang memang anak yang solehah, siap suruh mak jadi juri. Sejuk perut ibu yang mengandungkan korang. Weeeeeeee

ok la .. aku nak sambung keje .. t aku hapdet lagi yer ..
Daaaaa~~~

No comments:

Post a Comment