Follow Me

Just One Click

Monday 30 July 2012

Mr boyfie mmg sweet ... heeeeeee

Assalammualikum ...

hai korang .. kali ni aku nak cite pasal Mr boyfie yang yak brape nak sweet tapi bole jadi sweet time birthday aku .. hehehehe ..

26 ary tuh birthday aku .. mr boyfie igt nak wat surprice tapi tak jadi sebab dah kantoi ngan aku .. hahahah .. kelakar giler la .. dia slah sent text kat aku .. then bler dia balik keje dia teros jumpe aku siap cakap jangan letak talefon lagi sebeb nak delete text tuh .. before dia tersalah sent text tuh dia adew cll .. time tuh  aku ngah tido .. so dia ingat aku tak bace lagi la .. hahahaha .. 






ni la text yang dia salah sent .. hahahahaha





ni plak ucapan dia .. hehehehehe .. sweet tak ??




 
luv him so much ! <3
Daaaaa~~~





No comments:

Post a Comment