Follow Me

Just One Click

Monday 16 July 2012

Contest 1ST GIVEAWAY CONTEST BY PUAN SHEILA

Apa yang penting untuk join contest ini?
* Harus follow blog ^ Triple S ^ & April June 2011 (kepunyaan Puan Sheila)
* Buat satu entri bertajuk 1st GiveAway by Puan Sheila dan sambungkan ayat ini : "Saya rasa apa yang menarik tentang kedua-dua blog ^ Triple S ^ & April June 2011 kerana .... "
* Letak banner di atas dan linkkan ke entri contest ini
* Jangan lupa, sila tinggalkan komen anda di entri ini berserta link dan nama
* Tag 2 kawan blogger anda dan jangan lupa ajak dorang join contest ini ya
* Penyertaan bermula 12 - 31 Julai 2012 (20 hari sahaja)
* Pemenang diumumkan pada 1 Ogos 2012
* Hadiah - insya Allah lumayan !
Saya rasa apa yang menarik tentang kedua-dua blog ^ Triple S ^ & April June 2011 kerana ....
Blog dorang banyak info contoh nyer pasal blog contest .. dorang memang suke masok contest kn .. rajin !! so saya dengan hati yang terbuka luas tertarik nak masok contest korang .. n dorang sangat la creative wat bunga tuh .. sweet jew tengok bunga tu .. nad 1 more blog dorang simple n santai . peace V (^_^)
memandang kan aku tak adew kawan rapat dalam dunia blogger ni aku nak tag sape ?? hmmm .. sorry ehh kepada sape2 yang aku tag tuh .. hehehe

No comments:

Post a Comment