Follow Me

Just One Click

Thursday 5 July 2012

Pemalas hapdet blog tapi banyak story nak cite

Assalammualikum,

Hai korang, lame dah aku tak hapdet aku nyer blog, almaklum la aku nk pemalas nak hapdet. Memang kena lah ngan tajuk aku ari ni. Lagi pon bukan nyer ade orang nak bace sangat blog aku ni. Kadang-kadang aku terpikir dh penat aku tulis tapi tak adew orang nak bace tuh la aku jadi malas nk hapdet. Kalau aku hapdet pon ikot mood aku, kalau aku rase aku rajin aku hapdet la, kalau aku rase malas buka pon tak. Ni dh berminggu aku xbuka blog aku ni.

Ok la aku tak nak cakap banyak, sebenarnya aku sekarang ngah nak mem BZ kan diri ntok prepare E day aku ngan DIA. Actually kami tak set lagi date yang sepatutnya. Kiteorang nak siap kan dulu ape yang patut baru la kteorang set date. Ni sume idea dari mr bf, aku pon ikot jew la. So korang tunggu jew la nanti aku hapdet la lagi and bagi taw date E kami. hehehe tuh on kalau aku rajin la kan -.-"

bye !

No comments:

Post a Comment