Follow Me

Just One Click

Tuesday 31 July 2012

Present birthday ..

Assalammualikum ..

hai orang .. ni aku nak sambung citer .. ary tuh kan aku daew citer pasal birthday aku .. tapi aku lupe nak hapload gambar present .. hahhhhhhh .. ni aku nak tunjuk kat korang .. tapi before tuh aku nak citer dulu .. 

before ni aku adew cakap kt mr boyfie yang beng aku dh bole baling kt tong sampah .. sebab memang dh burok sgt .. n dia pon adew la teman aku g cari handbeg baru .. tapi aku tak jumpe yang berkenan dihati .. so aku tangguh kan la niat nak beli di sebab kan malas nak kuar sorang2 cz mr boyfie kijo ..

tub2 mase birthday aku dia bagi beg .. hahahah .. pandai tol dia ..







hahhh .. ni la beg yg dia bagi .. selama ni bile aku beli beg aku tanya dia mesti dia cakap dia tak reti tengok cantik or tak .. sebab bagi dia beg pompan same jew .. tapi not bad gak laa test dia .. hehehehehe



wwweeeeeeeeeeeee ...

k al ..

Daaaa~~

No comments:

Post a Comment