Follow Me

Just One Click

Monday 29 October 2012

Terkezutt mak jahhhhhh .. hikhikhik

Assalammualikum ..

hai uolls .. what up ?? sihat kew ?? mcm mne raye korang ?? dpt duit raye kew ?? hikhikhik .. banyak tanya plak aku ni .. ehhhh jap2 adew kew orang dapat duit raye time raye haji ni ??? compius jap ... hehehehe ..

hokey la berbalik tajuk aku tuh .. aku adew minx tlg sorang blogger ni wat kan header tok aku .. sbb dia ckp free kennnnn ... hihikhik ( aku mmg alert bab2 free ni .. hahahah ) ni link dia .. sebenar nya dh lama dah dia nak wat kat header ntok aku .. tapi aku jew sengal kerana tiada kelapangan masa nak email kt dia detail2 yang dia nk .. huhuhuh .. mmg la aku kene email kan .. xkan la dia nk letak gambar dia pastuh so aku wat header aku .. mmg xla kan .. t org compius plak ni blog sape .. hikhikhik ..

yang sebenor2nya .. email aku problem .. xbole nk email org .. aku dh try godek2 .. tp still same .. so jln penyelesaian nyer aku kene wat email baru ..

n kepada tuan punye tanah yang sudi bace blog aku n buat header aku tkanx sgt2 la ehhhhh .. n 1 more .. sory aku xwat walking kt blogger ko .. sbb aku bz skit .. takat2 hapdate blog bole laaa .. heeeee .. ni pon td aku tergerak aty nk walking kt blog ko .. aku terkejut kot ko wat 1 entry tok aku .. attn shima mazlan hahhhhhhh .. ni hambek ko .. aku wat entry tok ko plak .. hahahahahahah .... so kpd sape2 yg nk wat header bole la cari miss hafira kite ni ..

k laaaaa
chowwwwww
daaa~~
XOXO


No comments:

Post a Comment