Follow Me

Just One Click

Wednesday 24 October 2012

Gosip sebentar .. hewhewhew

Assalammualaikum ..

hai korang apew kaba ?? hope korang sihat selalu la ehhhh .. hmmmmmm .. aku ni memang kannnn .. ske wat tajuk bajet sangat .. hehehehe .. aku nak gosip sikit ngan korang .. hewhewhewhew ..






b4 ni korang mesti adew dengar gosip yang NEELOFA n ANZALNA fight kan ... heheehehe .. bukan bertubok ehhh .. tapi dorang adew salah faham kennnnnnn ... ary tuh aku adew baca blog gosip pasal dorang ni .. actually aku memang suke dorang ni .. dua2 adew kecantikan tersendiri ...


sume orang taw yang dorang ni lahir dari dewi remaja .. jujur aku cakap .. mase dewi remaja dulu aku xpenah kenal dorang n langsung xminat kat dorang ni .. but after dorang ni dah jadi artis n aku dh tengok dorang nyer lakonan .. aku terus jew minat ...

ANZALNA

dia ni adew tarikan yan tersendiri .. cara dia cakap memang lain  n  manja .. bagi aku la .. klu korang aku xtaw ...huhuhuu ..







NEELOFA

lofa ni plak .. aku ske tgok bler dia gelak sweet sgt ... hihihihi .. aku bukan lesbian ok .. aku memang suke tengok pompan cantik ...







cantik kan dorang ni .. aku pon nak cantik mcm dorang ni la huhuhuhuhuu .. aku harap dorang ni xgado2 lagi .. n hope dorang akan terus maju dalam industri kita ni ..

K la ..
Daaa~~
XOXO

No comments:

Post a Comment