Follow Me

Just One Click

Tuesday 16 October 2012

Gelojoh kew ?? nk warna apew ehh ??

Assalammualikum ..

hai korang .. apew kaba ?? hope  korang sihat sentiasa .. aku sihat jew .. hihihihi .. hmmm ..  lame aku xhapdate aku nyer blog ni .. aku sebenar nya xdew mood nak hapdate .. sebab aku rase aku xtaw nak yulis apew .. n sape la yang kesah aku hapdate kew xkannnnn ... ( majok ngan korang sebenar nya .. )

hokey la .. klu korang adew bace previous entry aku .. korang mesti taw yang aku nak kawen knnn3 .. hehehehehe .. alhamdulillah .. preparation aku berjalan dengan lancar .. bole dikata kn sume aku dh booking .. sebab aku xnak wat benda last minit .. klu bole hantaran pon aku nk start buat .. eheheheh ..

aku pening nak pikir tema warna apew sebenar nya .. almaklum la .. en boyfie aku ni macam pompan .. memilih kalah aku .. memang la dia soh aku decide colour .. tp susah la nak cakap dengan peangai dia tuh ..
hihihi .. keji kan aku kutuk boyfie sendiri .. klu dia bace mati haku kena bebel .. hihihihihi

 aku suke kaler ni .. sweet2 gitu .. hehehhehe


 kaler ni pon cantik jugak ..


 kaler ni pon cantik tp dah ramai yang wat kaler ni ...

 aku suke sangat kaler yang pekat2 ni .. hehehhe





mula2 dulu kiteorg decide nak wat kaler ni .. tapi tibe2 en boyfie berubah fikiran .. dia soh aku cari kaler lain plak .. hadoiiiiii ...



 aku memang suke sangat ngan kaler ni .. dah banyak akli aku pujuk en . boufie amik kaler ni .. tapi apekan daya en. boyfie memang memilih .. dia kate dia xnk kaler yang berkaitan ngan PINK



so sampai ke hari ni aku still lagi memikior kaler apew yang nak dijadikan tema ..
k la .. t klu aku rajin aku sambung lagi k ..
Daaa~~
XOXO




No comments:

Post a Comment