Follow Me

Just One Click

Wednesday 17 October 2012

Done 1 part .. okey next step ..

Assalammualikum ..

hai sayang2 .. aku nak bagitaw kat korang aku dah pon selesai g kursus kawen .. heheheheeh .. alhamdulillah .. selesai 1 perkara ..bole la .. adew part yang bosan n adew part yang best .. tapi banyak benda gak la yang aku blaja ..

ustaz tuh kata klu korang nak suami syang n rumah tangga bahagia masak degan ikhlas .. petua dia selawat 3 kali masa kita cuci bahan2 mentah .. insya'allah berkat makanan yang kita masak n suami pon suke .. klu kita slalu ingat DIA .. DIA pon akan slalu tolong kita .. yer dokkk .. hhihihihi .. aku nk dah macam ustazah plak bagi ceramah .. xpew la knnn .. aku juz nak kongsi ngan korang benda baik .. xsalah kannn .. heheheheheh...


 gambar b4 g kursus ..


 wit mr boyfie



yang tas tuh ary pertama .. yang bawah ary ke dua .. insya'allah aku akan pakai tudung jugak satu ary nanti .. korang doa2 kan la ehhh .. hehehehehe ...

P/S : abaikan gambar syok sendiri ni ehhhhh .. huhuhuhhuu ...

No comments:

Post a Comment