Follow Me

Just One Click

Tuesday 16 October 2012

Blog yang aku slalu bace ...

Asslammualikum ..

hai korang .. dah lunch .. ary ni aku kerap plak hapdate .. sebab ak tensen hadap kje jew .. so aku pon dengan rase xbesalah ngular .. hehehehe .. hokey la .. aku ni kje bawah jew pon .. so mase aku tuh banyak la yang terluang .. biler dah terluang mesti la bosan kan .. so tiap2 ary aku mesti akan buka blog2 ni .. jap aku list kan blog peberet aku ehhh ..

sepet
klu korang nak taw .. dia ni ske merapek taw .. ske cite pasal qery dia .. dia ngn bf dia same jew kepala gile .. bole kutuk mengutuk .. hahaha .. kelakar la dorang ni .. tuh yang aku follow jew dia nyer blog walaupon kadang2 menyampah gak .. kikikikikiki .. sepet jangan marah ehhh ... aku guro jew nokk .. klu aku menyampah aku xbace nyer blog ko .. kannnnnnnn .. aku rase macam njoy la bace blog sepet ni .. macam2 cite adew .. so korang better bace blog dia ..

ceeramoon
hahhhhhh .. ni sorang lagi .. mule2 bace blog ceera ni aku xtaw pon dia ni adik beradik ngan sepet .. lame2 baru la aku perasan .. hahahahah .. ceera ni ngan sepet memang masok air .. n aku suke bace blog ceera ni sebab dia nampak muda walaupon dah tua .. teeetttttttt ... ceera jangan marah ehhhh ... nanti teros jadi tua .. kikikikikiki ... ceera ni housewife rase nyer ..sebab dia jarang cite pasal keje .. asyik dok umah n lepak ngan manje2 dia  jew .. untung laaaaaaaaaa ... hehehehehe .. blog dia pon best sangat .. dia teramat sempoi ..

Mansor Twins
aku selalu jugak bukak dorang nyer blog .. dorang ni beruntung adew twin .. senang nak bercerita mn kongsi segala msalah .. n dorang ni xkedekut ilmu n xsombong .. klu korang xaye korang bace la blog dia .. pastuh comment la apew2 .. mesti dia balas .. dorang ni memang frendly .. 1 day aku nak jumpa doarang face to face .. nk borak2 depan2 .. mesti best ..

amoi
okey .. amoi nyer blog pon aku suke bace .. dia ni ske bai tips2 kecantikan n dia ni memang berani mencuba .. dari dulu dah macam2 produk dia try .. nadib baik la kulit dia tebal .. so xdew kesan apew2 la knnnn .. hihihi .. jagan marah ehh cik amoi .. t xcomel .. aku jeles jew ngan dia .. walau pon dah try banyak produk kulit dia tetap gebus n gojes ...

abang nara
blog ni pon aku slalu bace .. nak taw godip artis .. mak pon suke bergosip nyahhhh .. hahahahaha

adew gak blog yang lain aku list kan jew la ehhhh .. malas nk cite panjang2 .. tapi blog2 ni memang aku akan buka tiap2 ary hokey .. so kepada tuan tanah sila kembang sebab korang adew pembaca tetap .. hahahahahaha

http://kathyjem.blogspot.com/
http://nurulain8888.blogspot.com/
http://tripletstory.blogspot.com/
http://www.murai.com.my/
http://kisahcintanasilemak.blogspot.com/

adew lagii .. tapi aku rase dah panjang sangat .. k la ..
Daaa~~
XOXO

2 comments: