Follow Me

Just One Click

Tuesday 23 April 2013

Lagi 5 minggu ...


Hye korg .. apew kaba ?? hope sihat yer .. huwaaaaaaaa .. lg 5 minggu jew .. dh nak dekat dh ngan BIGDAY .. tiba2 rasa mcm xsedia lg .. ya'allah .. cpt nya masa berlalu .. dh rase berdebar2 dh skrg ni .. bukan2 berdebar2 nk naik pelamin .. tapi berdebar2 sbb byk bnd xsettle .. OMGGGGGGGGG ..

Aku lupa nk story kt kkorg .. aceli aku nikah 1/6/13 pkol 10.00 am .. aku igt nak nikah mlm .. but mak aku ckp lg elok nikah siang .. sbb bole settle bnd lain lps nikah .. huhhhh .. kita ikot jew la ckp org tua .. dia lagi taw .. then last 2 week aku adew bincang ngn mak aku pasal adik aku yg pompan tuh .. kteorg decide nak soh dia tunang malam lps aku nikah .. sbb aku nk wat mini pelamin wat skali jalan .. senang .. then aku pon ckp la ng adik aku .. tny if dia setuju kew x .. adik aku pon setuju ..

aku soh dia bincang2 dlu ngn bf dia .. rupa2 nya family bf dia mmg nk dorg cpt tunang sbb slalu berkepit .. kikikikiki .. kebetulan yg amat2 bagus .. so skrg ni aku ngh prepare brg2 utk diy mini pelamin .. huhhhhhh .. byk lg bnd yg xsiap .. mcm nk nangis jew skrg ni .. adik aku tuh dia bg aku 100% kepercayaan utk prepare sume bnd .. OMGGGGGG .. poning mak .. hope sume berjalan dgn lancar la yer .. 

K la ..
Daa ..
XOXO

merah kau bibir aku .. hahahahaha






No comments:

Post a Comment