Follow Me

Just One Click

Friday, 29 March 2013

Sayu hati





Hye korg .. tgh ary ni aku rase sayu jew biler terbaca pasal kubur arwah Tan Sri P.Ramlee, Saloma n AR Tompel .. klu korg nak taw .. kubur dorg hancur .. but not sure sbb apew .. Zed Zaidi ngh siasat .. dgr nya kate adew pokok tumbang ..





sumber dari google 

Sayu aty aku biler tgok .. walau pon hanya kubur .. aty aku ttp sayu .. then aku pon google nak taw lebih dalam pasal dorg b4 dorg meninggal .. hmmmm .. byk yg aku baca .. aku betol2 sedih bila baca .. selama ni aku jz taw dorg mmg pandai berlakon .. tp aku xamik taw kehidupan sebenar diorang .. dorg pon adew gak turun naik .. igt kan dorg always ad kat atas .. sbb P.Ramlee mmg sgt2 berbakat .. aku suka tgok cite2 melayu lama .. best n xjemu .. bile baca kesusahan P.Ramlee n Saloma btol2 wat aku sedey .. hrp dorg xkn dilupa kan .. n ditempat kan dgn org2 yg beriman .. Amin ..
Al-Fatihah ..



4 comments:

  1. there is a story that we dont' know.. huhu. cerita yg P.ramlee hasilkan juge memberi maksud yang sgt tersirat dan tersurat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yurp btol tuh .. sume crita dia best .. kita xkn dpt pengganti mcm dia ..

      Delete
  2. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete