Follow Me

Just One Click

Monday 25 February 2013

99 days to go

Assalammualaikum ..

hai korang whatsup ?? nampak tak aku nyer tajuk .. hahahaha .. dupdapdupdap .. tinggal 99 ary je lagi aku bole pegang tittle MISS .. after that aku dh jd MRS FIRDAUS .. omgggggg .. xmo la MRS .. klu aku nk maintain kan tittle MISS sampai bile2 bole x?? rase mcm dh tua je klu pegang tittle MRS .. opsss .. jgn mrh ehh koranggg .. ni pendapat aku jew .. mueheheheheeh ...

 ok aku nak hapdate list prepraration aku .. sebenar nya byk lagi benda pending .. aku pon mls la nak pikir .. lantok la .. serabut jew pikir .. mane tak nyer .. tunang aku tuh dia nak settle 90 ary b4 wedding .. sblm 90 ary dia bole ckp "AWAL LAGI .. RELAX LA .. " ptfffff ... bengang jew aku .. now aku buat xtaw jew .. kita tgok la .. sape yang kelam kabut nanti knnnnnn .. hahahahaah .. oke2 .. xnk bebel banyak2 ..
kita tgok list aku .. aku story apew yang patut yer ..

CATERING
blom wat food testing lagi .. sebab tunang aku tuh asyik bz jew .. lagi pon cuti kteorg xsama .. so sampai kehari ni xg test lagi food .. aku adew 2 choise catering ..
-ikhwan catering
-zuki catering

zuki catering ni aku xwat food testing lg .. dia lg murah dr ikhwan catering.. tp food dia xbyk mcm ikhwan catering ..

PELAMIN+BAJU NIKAH+BAJU SANDING+MAKE UP
aku dh block date kt butik ni .. baju dia cantik2 .. 9/3/13 ni baru aku nak g fitting baju n pilih pelamin .. klu korg dok area kl .. try la ushar BUTIK PENGANTIN D'AZZUIENNA .. dia xdew blog .. tp adew fb .. ko search jew kt fb mesti adew .. skrg aku ngh cari make up ntok nikah .. klu bole aku nak yang murah2 jew .. sbb bajet aku dh lari .. bagi aku mahal sgt la utk make up jew kene spend RM350++ .. so better aku cari member aku yang pandai make up ..

DEWAN
yang ni awal2 lagi aku dah settle kan .. yer la .. ko kene booking setahun awal kot .. hmmm .. nasib baik la time aku booking tuh adew orang cancel date yang aku nak .. so aku dapat la kawen bulan 6 ni .. yeeaaayyyyy .. huhuhuhu ..

PHOTOGRAPHER
aku dah settle kan last year lagi .. photographer aku cari time adew pameran pengantin kt Ampang Point .. EDDIE PHOTO VIDEO .. dia nyer studio area gombak .. aku pon xtaw nape aku nak amik dia jd aku nyer photographer .. sbb mahal kot .. nasib aku dh bayar deposit .. klu tak mmg aku dh cancel ..

PRE WEDDING
xbuat lagi .. xtaw nk wat tema apew .. klu korg adew idea share2 la yer ..

HANTARAN
sume barang hantaran kteorg dh beli .. jz tggl nk gubah jew .. aku nyer hantaran aku gubah sendiri .. tangan ni xdew la kreatif mane pon .. tapi teringin nak gubah sendiri .. myb sehari sblm kot aku gubah .. sbb aku cadang aku nak guna fresh flower .. hope xlayu la .. cadang nak wat mlm tp takot xsempat sbb aku nak wat malam berinai .. tengok la mcm mana .. kene bincang ngan family aku dulu ..

HIM
-Kasut
-Minyak wangi
-Wallet + Belt
-Sejadah + Tasbih
-Cincin
-Baju Melayu
-Jam
-Ribbon
-Cup cake
-Buah2an
-Sirih

HER
-Minyak Wangi
-Make up set
-Jam
-Al-quran
-Handbag
-Baju Kurung
-Kek
-Sirih
-Rantai + Mas Kawen

LEGAL DOCUMENT
aku dh settle kursus kawen jew .. yang lain aku xwat lagi .. sbb tunang aku nak settle kan 90 b4 .. so aku pasrah jew la .. harap sangat aku xdew masalah ngn pejabat agama .. sbb  member aku ckp time dia nak wat ary tuh agak leceh  .. hope sume berjalan dengan lancar ..

KAD KAWEN
Aku dh tempah n dh tengok graf kad aku .. so skrg tggu dia siap jew ..

 DOOR GIFT
ni pon dh settle .. alhamdulillah .. tinggal nak beli jajan jew .. yg lain sume dh beli .. mase nk pilih barang utk doorgift ni aku adew salah faham ngan tunang aku .. jenuh aku nak bagi dia paham .. nasib la dia paham .. klu xmmg nangis aku .. huhuhuhu ..

BAJU FAMILY
Ni pon dh settle .. sbb adik aku sponsor .. hihihi .. penat aku pujuk dia .. nasib dia bole cair ngan aku .. huhuuh ..

BUNGA TELUR + BUNGA PENANGGAH
ni aku DIY sendri .. nanti aku tunjuk kt korang ehh .. unga telur dlm proses .. bunga penanggah blom wat lain .. kain dia pon aku xbeli lagi .. nanti aku wat entry pasal ni .. sbb ary tuh aku dh janji nk tunjuk step by step kn .. tungguuuuuuu .. hihihih

BILIK PENGANTIN
aku dh siap cat bilik aku .. cepat x?? hihihihi .. aku ngah ajin so aku wat la apew yang ptt .. cadar aku dh beli .. set bilik tidur dh adew .. so xyah nak pening2 .. pakai apew yg adew jew .. hihihihi

tuh jew la kot .. panjang berjela plak aku nyer entry kali ni ..
Daa~~
XOXO










No comments:

Post a Comment