Follow Me

Just One Click

Friday 22 February 2013

Semangat ..

Assalammualaikum ..

Hai uolss .. nampak xtajuk tuh .. mesti korg tertanya2 kan apew yg semangat nyer .. hmmm .. adew kew yg nk tertanya2 pasal ko shima .. ferasan jew ko ni .. mcm ramai jew yg baca blog ko .. huhuhuhu .. adew aku kesah .. blog aku ske aty aku la kan nk taip apew pon .. hahahahaha ..

ni aku nak tunjuk kt korang betapa semangat nyer aku conteng2 calender .. hahahahah .. jap ehhh ...





hahhhhh .. nampak x ?? semangat kan .. yg warna pink2 tuh ary yg dh berlalu .. aku akn highlight kn .. n apew2 event aku akn tulis kt calender .. supaya aku xlupa .. aku cuti pon aku akan tulis .. t hujung tahun senang nak kire .. kadang2 dorg men tolak jew ko nyer cuti tahunan .. sedang kan ko amik cuti guna cuti tanpa rekod .. cuti dpt if ko join event luar yg company buat .. so dh short sehari .. knnnnnn ...

k la .. thanx sbb sudi baca .. jmp next entry ..
Daa~~
XOXO

No comments:

Post a Comment