Follow Me

Just One Click

Tuesday 6 November 2012

Terpegun ..

Assalammualikum ..

hai korang .. aku nak tunjuk kat korang sumthing .. pagi tadi aku bercerita ngan dak office aku pasal kecantikan .. almaklum la kiteorang kan ni orang pompan yang mementing kan kecantikan .. hikhikhikhik ..

kawan aku adew jual KAPSUL HORMON .. dia terang kan akt aku macam mane benda ni bole berfungsi .. n cara2 nak makan .. dia cakap aku ni bole makan bagi memantap kan segala aset yang adew .. hahahaha .. kelakar la .. tapi biler dia terang punya terang aku pon termakan la ngan pujukkan dia .. so korang tunggu jew la result dia nanti ehh .. aku story after aku nampak perubahan dia .. 




haaaahhhhhhhhhh .. ni la rupe botol dia ...

biler aku google balik produk ni .. aku terus terkagum kejap .. hahahaha ... yer la .. produk ni kebanyakkan yang makan pondan kat thailand .. so aku pon apew lagi google la .. korang taw aku jumpa apew .. jap aku hapload bagi korang tengok .. mesti korang pon kagum gak ..







terpegun x .. hahahaha .. jangan tipu la klu korang cakap xterpegun .. hahahah .. aku pon nak cantik macam dorang .. hmmmm .. klu aku jumpa dorang ni depan2 c'firm aku xtaw yang dorang ni pondan ..

okey la .. t aku hapdate kat korang perkembangan aku makan kapsul ni ehhhh .. till then ..

Daa~~
XOXO

No comments:

Post a Comment