Follow Me

Just One Click

Monday 5 November 2012

Sinister

Asalammualikum ..

hai korang .. hahhhhhhhh .. tgok tajuk aku ary ni .. aku nak bagi komen pasal cite sinister .. sape dh tgok angkat tangan ... hikhikhik .. macam la aku nampak klu korang angkat tangan pon ..

 haahhhhhh .. ni gambar mase mula2 .. cite ni seram korang taw x .. aku kat dalam wayang tuh dok tutup telinga pastuh tutup muka .. ( korang leh bayang kan x bertapa seram nyer ) hikhikhik .. sebenar nyer aku yang penakut .. hahahahaha ..

cite dia macam okey la .. tapi xdew ending .. jalan cerita bole terima la bagi aku .. klu korang aku xtaw la knnnn .. adew budak yang dok blakang aku tuh siap bawak penutup mata .. biler time2 seram dia tutup mata dia .. en tunang pon adew gak menjerit sebab terkejut ... hahahahah .. ngn aku2 skali terkejut .. sengal tul la en tunang ...

time ni lah en tunang menjerit .. hahaah .. cite dia macam xmasuk akal la .. okey aku citer cikit la ehh macam mane jalan citer dia .. so korang bole la pikior2 nak g tgok kew x ..

cite dia sebenar  nya pasal rumah .. maybe rumah tuh adew penunggu .. sape2 yang dok umah tuh mesti akan mati kene bunuh .. hantu tuh akan bunuh sume ahli keluarga kecuali sorang jew .. kanak2 yang dia pilih la .. sebab apew dia pilih kanak2 tuh korang kene tengok la ..

then dorang akan wat videa macam mana dorang bunuh keluarga tuh .. kebetulan adew penulis buku pindah kat umah tuh .. dia pon nak siasat la apew yang berlaku .. kesudahan nyer korang kene tgok sendiri ehhhhh .. hikhikhikhik

Daaa~~
XOXO



No comments:

Post a Comment