Follow Me

Just One Click

Wednesday 15 August 2012

Terjebak dgn Victoria Jackson

Assalammualikum korg ..

aku nk cite kt korg .. last week company aku adew wat buke pose kt pwtc .. aku compo la wajib dtg .. mkn free kan .. tak kan tak nak .. heheheheh .. aku lupe la nk tangkap gambar makanan .. balik dari buke pose aku g the mall a.k.a sunway mall ( nama baru the mall .. korg taw x ? hehehe ) sbb tggu mr boyfie lame sgt .. nk tggu kat bustop takut sbb xdew org kat bustop tuh .. 

so aku pon jalan2 cuci mata .. then aku kena tahan ngn sorg promoter tuh .. dia terang kan kat aku psal make up .. mule2 aku malas nk amik port sebab aku dah kering .. shopping memanjang .. promoter tuh pon pujok2 aku .. akhir nya aku TERCAIR ngn ayat dia .. huwaaaaaaaaa .. melayang lagi duit aku ...


ni dia nyer plastic bag


ni la barang yang aku bli


yg ni make up kit .. dlm dia complete sume adew .. tp bedak jew la yang tak dew


ni la make yg adew kat dlm make up kit tuh ..


ni shining blusher .. cantik kaler dia ..


ni eye shadow .. aku xtaw knape skrg ni aku giler eye shadow .. klu korg tgok kt bilik aku satu beg eye shadow aku .. t aku wat preview ehhh .. heheheh


okey .. ni member card dia .. aku dpt free time bli make up tuh .. dia cakap skrg dia ngah wat promotion .. funtion card ni .. if birthday korg , korg bole bli barang2 make dia n akan dapat disc 50% .. klu korang nk taw make VICTORIA JACKSON ni harge dia adew jgak ratus2 .. so time birthday korang , korang bole la borong .. heheheh .. n klu korang nak make up free pon bole .. jz tunjuk kad ni jew ..


ni buku pasal make up .. dia adew ajar cmne nk make up .. n dlm gambar tuh dia la victoria .. dia ni make up artis kt Hollywood .. so bler dia dh adew modal n formula dia wat make up sndri ..





hehehe ni aku ..tapi aku tak pakai lg taw make up ni .. aku nk simpan ntok hantaran ..

k daaaa~~~

No comments:

Post a Comment