Follow Me

Just One Click

Monday 6 August 2012

Kuih raye !

Assalammualikum ..

hai korang .. apew kaba ?? mcm mane pose ?? ok x ? entry kali ni aku nak citer pasal kuih raya .. hmmm .. thn ni kuih raye aku buat sendri .. mcm tahun2 lepas aku beli jew . aku order kat orang .. malas la nak buat .. tapi tahun ni mak aku pakse aku wat .. sebab mak cik aku adew jual then bole la join sekaki .. heheheheh .. aku nak tunjuk kat korang kuih yang wajib adew tiap2 tahun kat umh aku .. tapi gambar ni aku curi dari google cz aku xbuat kuih lagi .. hihihih ..


almond landon .. ni memang kuih yg wajib adew ..


 kuih ni aku memang wat tiap2 tahun .. ni aku wat sendiri .. xbeli ok.. hehehehe


 biskut ni aku akn order .. adew sorang abg ni .. dia jual .. memang sedap .. kadang2 walau pon xraye aku tetap order ntok kunyah2 kt ofis ..


 ni sarang semut mak cik aku yang selalu buat .. mak cik aku tiap2 tahun dia wat .. then dia akan bagi aku satu balang ..


tart nenas ni nenek aku suke wat .. dia nyer jem nenek aku wat sendri .. sedapppppp .. hehehe

hahhhhhh aku adew satu dessert ni .. aku try wat semdri smlm .. hihihihi .. sedappppppppp


ni la dia .. caramel pudding .. 
 
k la .. nanti aku story lg ngn korang .. Daaaa~~~

 

No comments:

Post a Comment