Follow Me

Just One Click

Tuesday 14 February 2012

Perubahan yang tak disangka

assalammualaikumm uolls..
aku ade 1 citer yang nk aku kongsi ngn korg..sebenar nyer aku sendri pon macam xcaye..korang nk taw x..aku adew sorg member ni..lelaki la kan..dari segi fizikal dia xdew la nampak sangat macam lelaki patah..lembut tuh adew la..tapi mmg aku xsangke la dia amik keputusan ntok berubah jadi pompan..ish3..aku sedey la tgok anak melayu/islam kita ni jadi mcm ni..hmmmmm...aku xpenah jumpe lagi nk member aku ni..but bf aku dh jmp..bf aku ckp member aku ni body lg cantik dr aku..cehhh..kuang ajo nyer bf..adew dia kutuk aku..huhuhuhu..tapi aku xterasa pon..sbb dari cara bf aku cite mmg rse mcm real...aku mcm teringin nk tengok or jumpe member aku ni..ape pon aku harap member aku ni cepat sedar dari mimpi dia ni...





hehehe...ni example jew..member aku sebelom n selepas....jangan marah erk peminat bieber.. (",)Y peace no war...

No comments:

Post a Comment