Follow Me

Just One Click

Monday 13 February 2012

berita sedeyh...

hai uolls..
2 ary berturut2 aku dikejut kan dgn berita2 yg menyedih kan..

1st..ayah kepada bf aku admitted..n kne wat operation..cian aku tgok..xbermaya..tp yg klakar nyer..org lepas operation msti la nk rehat tp ayah bf aku ni..boleh lg nk cite pengalaman dia mase kt bilik operation tuh tadi..Dr dh nasihat spaye rest..tp degil..kan  dah muntah2..cian plak kteorg nengok...
2nd..blik jew dari melawat ayah bf aku adik aku kol..dia ckp nenek aku msok ICU..terkejot aku...teros jew kteorg bergegas g hospital ampuan rahimah kt klang...
3rd..pada pagi ahad..aku dikejutkan dengan berita kematian seseorang..walau pon aku xberape rapat...tapi aku tetap berasa sedih..TAKZIAH kepada echa diatas pemergian suami tercinta pada 12/02/2012 disebabkan sakit jantung..akuharap ko dpt tabah kan aty..ni dugaan ntok ko..n aku harap arwah ditempat kan di tempat org2 yanng beriman..amin3..

dari dia kita dtg dari dia juga kita kembali...aku harap n sentiase doa kan uoll sentiase dlm keadaan sihat n selamat sentiase...amin2


No comments:

Post a Comment