Follow Me

Just One Click

Thursday 21 February 2013

Biler berdua ..

Assalammualaikum ..

 hai korg .. what up ?? dh lunch ?? cite ni dh lama .. tapi aku xkire .. aku nak cite gak .. huhuhu ... ary tuh b4 CNY akku g shopping barang hantaran ngan cousin aku .. sebab dah puas aku jelajah sogo tuh .. korang bayang kan lah .. aku yang xberapa cerewet bile shopping ni tibe2 jadi cerewet giler ..aku pon jadi tension .. 

last month kn adew ary ahli untuk sume ahli sogo @ ary member card .. aku g la sogo ngan tunang  aku .. nak cari la apew barang2 yang patut kan .. aku cadang nak beli handbag n kasut .. dekat seploh kali aku masok sembonia, vincci, carlorino n guess tapi xjumpa2 barang yang berkenan dihati .. smapai tunang aku pon menyirap ngan aku .. last2 tunang aku yang borong barang2 dia .. aku 1 pon xdew .. then aku pon decide nak kuar ngan cousin aku .. lagi best .. bole minx pendapat .. tuanang aku ni apew pon xtaw ..menciiiiiii !!! so ni la jadinya klu aku kuar ngan pompan .. hahahaha

korang layan gambar jew la ...

 dalam lrt pon jadi .. huhuhu ..

 muncung tuh penting ..

 sempat bergambar mase ngah tggu promoter tuh settle bil ..

 kami ..

 kami lagiiii ..

 cousin ..




 demaok nyer aku ..




k la ..
Daa~~
XOXO

No comments:

Post a Comment